lördag 28 mars 2015

Den svävande damen

  1. Jag tror att det är för att hon märker att han visste vem hon var och hennes historia och att han vägrade att berätta för henne gjorde henne arg.

2. Eftersom att trollkarlen, Dr Glota tog hennes barn och gav bort det. 

3. Madame Kirik Cam var arg på clownen Lava eftersom att han inte tog sitt faderliga ansvar när agnes föddes. Detta gjorde Madame Kirik Cam arg och väldigt besviken på honom.

 4. Hon dricker alkohol och tar ut all sin ilska på clownen Lava eftersom att det är han som hon är irriterad och besviken på. Hon brukar kasta sina glas på honom som hon har druckit ur och ibland också skrika på honom.

5. Jag tycker inte det är viktigt att växa upp hos sina biologiska föräldrar. Jag förstår att vissa barn vill hitta sina biologiska föräldrar och ta reda på vart dom kommer ifrån men om man har det bra hos sina icke biologiska föräldrar och inte hos sina biologiska så mår man nog bättre av att bo hos dom obiologiska föräldrarna. 

6. Jag tror att miljön påverkar oss ganska mycket i våran vardag utan att vi märker det. Om ens föräldrar är aggressiva så kanske man blir aggressiv i framtiden. Om man bor mitt i staden spå kanske man blir intresserad av storstäder och stadslivet. 
Jag vet inte hur min omgivning har påverkat mig. 


7. Jag förstår att det är viktigt för Agnes att ta reda på vart det är hon kommer ifrån. Jag skulle också undra vilka mina biologiska föräldrar var. Men eftersom att jag bor hos mina biologiska föräldrar så är det svårare för mig att inse hur viktigt det var för Agnes. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar